wtorek, 17 maja 2011

I love sunny day

Ostatnio pogoda nie dopisywała zimno..padał deszcz i okropny wiatr -I HATE A dzisiaj piękna i słoneczna pogoda !!! Uwielbiam słoneczko !!! Dzisiaj stylizacja letnia niebieskie rurki podwiniete do tego biały top i sweterek żeby zimno nie było bo zawsze rano jest chłodniej ;) i przeplatany paseczek .Zwykła , prosta stylizacja na każda okazję ;)




METKI spodnie-Markus
             sweterek-atmosphere
             koszulka-stradivarius
             pasek-pull&bear
             baleriny-atmosphere
             okulary-Primark





                                     http://www.youtube.com/watch?v=KnEXrbAQyIo

5 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz :) i świetne masz spodnie :)
    Tylko lepiej by się oglądało gdyby były troszkę większe zdjęcia.
    Zapraszam też do siebie. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. MASZ ŚWIETNE WYCZUCIE STYLU,JESTEM PEWNA,ŻE WIELE W ŻYCIU OSIĄGNIESZ,OCZYWIŚCIE OBSERWUJĘ I ZAPRASZAM DO SIEBIE,CHOCIAŻ U MNIE TO RACZEJ KOSMETYKI NIŻ MODA,MAM NADZIEJĘ,ŻE CI SIĘ SPODOBA.

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba mi się ;)
    fajne spodnie
    obserwuje ! :D

    zajrzysz na bloga z biżuterią wykonywaną przeze mnie ? :) Może znajdziesz coś dla siebie. :) http://bizuteria-pepito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń