wtorek, 23 listopada 2010

23.11.2011

Tak to dzisiaj probna matura z jezyka polskiego -nuda .
Pogoda dzisiaj do bani pada,zimno i  jeszce wieje wiatr normalnie maskar nienawidze zimy !!!!
Dzisiaj przedctawiam was mój strój szkolny ;) Baggy połaczone z blezerem i szpilkami ;)
]Ak jak widac mam krotsze włosy niestety ;(((
Poszłam ostatanio do fryzjera żeby ściąc końcówki ,tylko niestety fryzjęrka zamiast centymetr obcieła mi prawie połowe mojej długości włosów maskara !!!!!












                                                               spodnie-strodivarius
                                                               buty - deichman
                                                               blezer-F&F
                                                               koszulka-no name
                                                               opaska-h&m
                                                              torebka-Paprocki&brzozowski
                                                               pierścionek-NY
                                                         
                                                             

1 komentarz:

  1. hej piekna znalazlam cie przez przypadek:)) nie wiem czy mnie pamietasz ale malowalam cie na 1 sesji dla imunzi:P pozdrawiam i dodaje do obserwowanych:P

    OdpowiedzUsuń