środa, 1 września 2010

1 Września 2010

1 września - I znów  nadszedł  czas do szkoły,lecz niestety  pogoda dzisiaj niedopisała ale przydał sie moj parasol na który długo polowałam w kolorze pudrowego różu az wkońcu znalazłam :)))

  
























Dzisiaj także chce pokazać stylizacje mojej koleżanki ktora bardzo mi sie spodobała





METKI : buty - deichman
                                                                             spodnie - reserved
                                                                              marynarka - F&F
                                                                              chusta - sh
                                                                              torba -  allegro
                                                                              opaska - h&m
                                                                              parasol - deichman
                                                                              pierścionki - h&m, allegro
                                                                              top - h&m

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądałaś, a taki parasol na pewno rozwesela trochę w czasie takiej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) nie dziwię się, że ci się podobało jak wygląda koleżanka, bo ona wygląda bardzo podobnie do ciebie :)

    fajnie jest :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna torebka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię Twojego bloga, dlatego postanowiłam polecić Cię w nowej blogowej zabawie, w której wyróżniłam kilka blogów, które moim zdaniem zasługują na uwagę;), Zasady u mnie.

    OdpowiedzUsuń