poniedziałek, 22 marca 2010

Wiosna

Wkońcu wiosna juz dość miałam tej zimy ....... Co jest z najbardziej związane z wiosną ??? Oczywiscie Kwiaty !!!!
Motywy kwiatowe są wszechobecne w tym sezonie, pojawiają się w wielu odsłonach, m.in. jako wzory kwiatowe na tkaninach, dodatki do strojów oraz nakrycia głowy.
Kwiaty są widoczne m.in. u Dolce & Gabbana, D&G, które jest bardziej dostępną marką niż Dolce, Balenciaga, Missoni, Rykiel, Kenzo czy Luella.
Ja Wybrałam dwie stylizacje ze spódnicami w kwiaty jedną na codzień a drugą bardziej wyjsciową . Pierwsza to połączenie koloszów ze spodnicą DOROTHY PERKINS .
Natomiast druga to zwykła spódnica NEXT z falbanami ,ktorą połączyłam z botkami z wyciętymi paluszkami i ćwiekami .




























Metki :

Spódnica Dorothy Perkins

Kalosze : Aigle

Szalik : Mamy

Roza : H&m

Torebka : No name

Ramoneska : New Yorker








































METKI :

Spódnica : NEXT
Bluzka : Atmosphere +DIY
Rajstopy : GATTA
Buty: Allegro
Pasek : Mamy


2 komentarze:

  1. wow, jaka talia osy! jestem pod wrażeniem drugiego zestawu, a szczególnie butów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow co za figura, szczególnie te nogi! Też takie chcę :) Oba zestawy są świetne!

    OdpowiedzUsuń